Hotherskolen søger skolesekretær (20 timer) pr. 1. januar 2019

Hotherskolen hører fysisk til lokalområdet Hårlev og er beliggende i Stevns Kommune syd for Køge. Skolen er to sporet med 0. – 9. klassetrin. Hertil hører tre specialklasser samt Stevns Kommunes Velkomstklasser og ligeledes Stevns Kommunes Dagskole. Endvidere har skolen to SFO afdelinger.

Aktuelt har vi 410 elever og gennemsnitligt 90 medarbejdere. Vi har formuleret et nyt værdigrundlag for skolen, som er gældende for samtlige medarbejdere. Vi har én sekretær ansat på fuldtid og ønsker nu ansættelse af én sekretær mere på halvtid (20 timer) og gerne over fem formiddage.

  • Vi søger en sekretær med kompetencer og/eller interesse indenfor økonomi, bogføring, budget og regnskab.
  • Der vil være telefonbetjening.
  • Arbejdstiden systematiseres for ét skoleår af gangen analogt med øvrige medarbejdere inkl. flexordning.
  • Arbejdstiden ønskes fordelt over alle ugens fem hverdage morgen til frokost.
  • Der vil være mulighed for indflydelse på arbejdet, når kompetencer og rutiner læres i et naturligt samarbejde med nærmeste kollega og den samlede ledelse.   

Hotherskolen tilbyder:

  • Relevant efteruddannelse gives.
  • Ledelsesteamet består af fire ledere, én sekretær, TAP personale og øvrigt pædagogisk personale.
  • Jobbeskrivelse af stillingen kan læses på Hotherskolens hjemmeside på forsiden under stillingsopslaget.

Stillingen er normeret som en halvtidsstilling. Stevns Kommune kræver udvidet straffeattest (§ 22 attest) og en børneattest (§ 36 attest) inden ansættelse.

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte

Ansøgningen med relevante bilag sendes til Stevns Kommunes hjemmeside senest den. 20. november 2018. Ansættelsesudvalget afholder samtaler i uge 48 og tiltrædelse er pr. 1. januar 2019.

► Bilag: Arbejdsopgavernes fordeling mellem skolesekretærerne